Belbal Polska klientem serwisowym 7milowego
2012-04-02

Belbal Polska klientem serwisowym 7milowego

Z końcem marca 2012 r. 7milowy, spółka specjalizująca się w usługach SAP dla firm średniej wielkości, podpisała umowę z Belbal Polska na świadczenie usług serwisu aplikacyjnego SAP.

Kontrakt obowiązuje od kwietnia br. Głównym zadaniem konsultantów 7milowego jest zdalne wsparcie pracowników Belbal w codziennej obsłudze systemu SAP. Kontrakt dotyczy szerokiego zakresu funkcjonalnego SAP: rachunkowości finansowej, kontrolingu, gospodarki materiałowej, sprzedaży i dystrybucji oraz planowania produkcji. W ramach podpisanej umowy 7milowy zapewnia również rozwój systemu i organizację kompleksowych szkoleń z obsługi SAP.

Belbal Polska pracuje na systemie SAP od początku br. Spółka wybrała SPRINT, certyfikowane rozwiązanie SAP Business All-in-One, które wdraża firma 7milowy. System jest utrzymywany w modelu outsourcingu – hosting i administrację systemu SAP SPRINT zapewnia Centrum Outsourcingowe Grupy BCC.

Z kompetencji 7milowego w zakresie serwisu aplikacyjnego korzysta już m.in. firma Relpol, Zakłady Drobiarskie Langner, Cehave Pasze, Minimax Polska, Inter Metal, Masmal, Spółdzielnia Mleczarska ROTR.

Belbal Polska (MBF Sp. z o.o.) jest europejskim liderem w produkcji i nadrukach na wysokiej jakości balonach lateksowych. Firma należy do grupy Belbal, dla której jest głównym producentem. Spółka prowadzi bezpośrednie usługi w 8 krajach i eksportuje towary do 60 krajów na wszystkich kontynentach. Więcej informacji na www.belbal.pl

Foto: Belbal Polska

powrót do listy aktualności