Zarządzanie kontaktami z klientami – platforma CRM

Zarządzanie kontaktami z klientami to rozszerzenie standardu SAP ERP w zakresie CRM przygotowane przez 7milowy. Produkt udostępnia funkcjonalności CRM bez konieczności wdrażania dodatkowego systemu - rozwiązanie jest oparte o funkcjonalności modułu SAP SD (sprzedaż i dystrybucja).

Rozwiązanie udostępnia kluczowe funkcjonalności systemów klasy CRM – planowanie działań handlowych (wizyt, rozmów telefonicznych, korespondencji pocztowej), monitorowanie statusów oraz wyników zdarzeń (wyników spotkań, złożonych zamówień przez klienta, itp.), powiązanie ofert sprzedażowych z danym kontaktem handlowym (w wyniku danego zdarzenia została złożona konkretna oferta handlowa), dostęp do najważniejszych informacji dotyczących klienta w jednym miejscu (arkusz danych podstawowych klienta dostępny w trakcie przetwarzania kontaktów i zdarzeń handlowych).

Wszystkie zaplanowane w systemie działania są automatycznie rozsyłane do ich właścicieli np. do ich terminarza w MS Outlook. Rozwiązanie umożliwia także raportowanie działań prowadzonych przez handlowców oraz generowanie szybkich kalkulacji ofertowych.

Z możliwości rozwiązania może skorzystać każda firma pracująca na SAP ERP, która wykorzystuje działania przedstawicieli handlowych jako źródło potencjalnych zamówień oraz klientów.

Zainteresowanych rozwiązaniem i ceną produktu, prosimy o kontakt.


powrót do listy innych rowiązań