Dramers

SAP SPRINT w kosmetykach


Dramers SA jest znanym polskim producentem i eksporterem kosmetyków oraz wyrobów chemii gospodarczej. Firma specjalizuje się w produkcji wyrobów aerozolowych takich jak: dezodoranty osobiste, odświeżacze powietrza, lakiery i pianki do układania włosów, wody toaletowe, płyny po goleniu, zmywacze do paznokci i kostki toaletowe. Dramers jest importerem cenionego nie tylko na rynku polskim proszku do prania odzieży dziecięcej JELP. Ponadto firma produkuje na zlecenie największych sieci handlowych z całego świata wyroby sygnowane ich markami.
Więcej informacji na: www.dramers.com.pl

Branża Kosmetyczna / Chemiczna
Profil działalności Produkcja
Lokalizacja Swarzędz
Czas wdrożenia 8 miesięcy

Zakres współpracy

  • Wdrożenie SAP SPRINT ERP
  • Szkolenia SAP
  • Dostawa licencji SAP

Zakres wdrożenia

  • Rachunkowość finansowa (SAP FI)
  • Księgowość majątku trwałego (FI-AA)
  • Zarządzanie płynnością finansową (SAP TR)
  • Kontroling (SAP CO)
  • Sprzedaż i dystrybucja (SAP SD)
  • Gospodarka materiałowa i zaopatrzenie (SAP MM)
  • Planowanie produkcji (SAP PP)
  • Kadry i płace (SAP HR)
  • Gospodarka magazynowa (SAP WM)

System SAP zintegrował całą firmę w jednym systemie. Łącząc odrębne wcześniej systemy obsługujące obszary finansowo-księgowy i produkcji, znacznie ułatwił zarządzanie spółką, zwłaszcza w zakresie planowania produkcji i podejmowania decyzji strategicznych.

Zygmunt Niziński Dyrektor ds. Logistyki, Dramers

Na wdrożenie SAP metodą klasyczną nie było nas stać. Przetestowaliśmy jednak inne systemy i tylko SAP spełniał nasze oczekiwania. Zdecydowaliśmy się wówczas na wdrożenie prowadzone przez 7milowego za pomocą metodyki SPRINT. Wiedzieliśmy, że dla nas – firmy rozwijającej się, również pod względem organizacyjnym – przyjęcie dobrych praktyk biznesowych zapisanych w systemie będzie olbrzymim atutem. W podejściu 7milowego doceniliśmy zaangażowanie, rzetelność i partnerskie zasady współpracy.

Korzyści z wdrożenia

    • wiarygodna informacja o poziomie zapasów, stanie produkcji, kosztach, wynikach sprzedaży dostępna na bieżąco, w czasie rzeczywistym
    • zwiększenie trafności podejmowanych decyzji zarządczych
    • poprawa relacji z klientami dzięki usprawnieniu przepływu informacji poprzez EDI - elektroniczną wymianę danych
    • wzrost efektywności w zarządzaniu finansami i kontrola płynności finansowej spółki


powrót do listy klientów