Korzyści biznesowe

System SAP, ze względu na koszt i czas wdrożenia, przez bardzo długi czas pozostawał w zasięgu tylko dużych firm i międzynarodowych korporacji. Dzięki rozwiązaniom SAP Business All-in-one również firmy średniej wielkości mogą skorzystać z bogatych funkcjonalności systemu SAP.

W Polsce jedynym certyfikowanym rozwiązaniem SAP Business All-in-One jest SPRINT ERP. Jest pierwszym i jedynym rozwiązaniem z Polski wprowadzonym na listę globalnych rozwiązań SAP - SAP Eco-Hub.

SAP SPRINT ERP wpisuje się również w koncepcję rozwiązań SAP RDS czyli SAP Rapid Deployment Solutions - promowanych przez SAP Polska rozwiązań SAP Business All-in-One, które można szybko wdrożyć za z góry określoną cenę. Takie podejście ma udostępnić rozwiązania SAP również firmom z sektora średnich przedsiębiorstw, które w związku z dynamicznym rozwojem potrzebują najlepszych systemów ERP.

Oszczędność czasu i pieniędzy

To kluczowy argument przemawiający za wyborem rozwiązania SPRINT ERP. Wdrożenia SPRINT w standardowym zakresie funkcjonalnym udało nam się zrealizować z sukcesem nawet w 3 miesiące.  Tym samym udowadniamy, że system SAP nie musi być wdrażany przez lata. Okazuje się nawet, że SPRINT jest w wielu przypadkach wdrażany sprawniej i szybciej od wielu polskich systemów klasy ERP. A krótszy czas implementacji systemu to znaczne oszczędności w budżecie Państwa projektu.

Skorzystaj z doświadczeń innych

System SPRINT ERP opracowany został w oparciu o doświadczenia oraz unikalną wiedzę biznesową tzw. "best practices" (dobre praktyki biznesowe). Stanowią one kwintesencję poprawnych zachowań i sprawdzonych działań w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem. Dobre praktyki biznesowe zapisane w systemie, to gotowe elementy konfiguracyjne, dopasowane do różnych branż, które pozwalają skorzystać z pozytywnych doświadczeń biznesowych innych firm.

Szkolenia

System działa na tyle sprawnie, na ile obsługujący go pracownicy są w stanie efektywnie korzystać z niego w swojej pracy. Aby zagwarantować dobre poznanie możliwości systemu, ogromną uwagę przywiązujemy do szkoleń. Duża ilość testów, szkoleń modułowych i międzymodułowych zwiększają poziom bezpieczeństwa i pewności, że rozwiązanie SPRINT rzeczywiście wspiera firmę Klienta w codziennej pracy.

Bez białej kartki

Nie siadamy do "białej kartki" i nie projektujemy systemu od zera. 7milowy tworząc SPRINT ERP opierał się na rzeczywistych przykładach funkcjonowania procesów biznesowych w innych firmach, np. obsługi procesu rejestracji zamówienia sprzedaży, obsługi zlecenia produkcyjnego czy księgowania faktury zakupu materiałów biurowych. Jako że system SPRINT ERP jest zbiorem procesów biznesowych działających w dużych firmach – liderach różnych branż, firma średniej wielkości ma szansę działać tak sprawnie jak duże firmy i osiągać podobne do nich efekty.

Zaangażowanie pracowników

Ważnym aspektem SPRINT ERP jest znaczna redukcja zaangażowania czasowego pracowników Klienta w realizację projektu. Uruchamiając SPRINT ERP nie ma konieczności powoływania dużych zespołów projektowych po stronie Klienta. Jest to istotne zwłaszcza w mniejszych przedsiębiorstwach, które nie mogą sobie pozwolić na długotrwałe oddelegowanie swoich pracowników tylko do przygotowania systemu.

Transfer wiedzy biznesowej

Oferując systemy informatyczne firmom średniej wielkości, 7milowy skupia się na jak najszerszym przekazaniu wiedzy dotyczącej obsługi procesów biznesowych przedsiębiorstwa, tak by system najlepiej wspierał firmę w codziennej pracy. SPRINT ERP nie koncentruje się na tym, jak przekazać wiedzę techniczną użytkownikom, a raczej na ich właściwym przeszkoleniu z obsługi systemu. SPRINT ERP zakłada, że programiści firmy 7milowy odpowiedzialni są za spełnienie oczekiwań firm średniej wielkości, przełożenie ich na obszar konfiguracji oraz przetestowanie działania i wydajności systemu. W ten sposób przy minimalnym zaangażowaniu Klienci 7milowego otrzymują gotowy do działania system wspierający zarządzanie.

Bezpieczeństwo

Pełne korzystanie z możliwości systemu SPRINT ERP wymaga czasu i praktyki. Wiemy, że w pierwszym okresie po starcie systemu pojawia się mnóstwo pytań, dlatego po zakończeniu prac oferujemy Klientom dodatkowe 8 tygodni wsparcia i wspólne zamknięcie dwóch pierwszych okresów obrachunkowych w systemie. Tego typu wsparcie jako uzupełnienie szkoleń zwiększa bezpieczeństwo sprawnego uruchomienia systemu i płynnego przejścia do pracy w nowym narzędziu.