Serwis aplikacyjny SAP

Integralną częścią oferty 7milowy, obok wdrożeń systemu SAP, jest jego utrzymanie i serwis. W tym obszarze jesteśmy rekomendowanym przez SAP Polska partnerem do współpracy.

Serwis aplikacyjny SAP to usługa realizowana po zakończeniu projektu wdrożeniowego. Oznacza usługę zdalnego wsparcia użytkowników SAP (pracowników klienta) w rozwiązywaniu problemów, pojawiających się przy bieżącej obsłudze systemu.

Usługę serwisu aplikacyjnego świadczymy dla obu systemów ERP z naszej oferty – SAP ERP (SPRINT) i SAP Business One, jak również innych rozwiązań SAP.

Serwis SAP jest świadczony na podstawie umowy z zagwarantowanymi zapisami SLA (czyli service level agreements dot. m.in. czasu reakcji na zgłoszenia). Zakres usług świadczonych w ramach serwisu SAP jest indywidualnie ustalany z każdym klientem, przy czym to klient na bieżąco określa, jakie usługi mają zostać zrealizowane w danym okresie w ramach abonamentu. Może to być m.in.:

  • zdalna pomoc użytkownikom systemu SAP,
  • rozwój SAP o nowe funkcjonalności,
  • przygotowanie rozszerzeń SAP,
  • doradztwo w zakresie optymalizacji rozwiązań SAP,
  • szkolenia SAP.

Usługi wsparcia i rozwoju systemów SAP są realizowane przez dedykowany zespół konsultantów 7milowego, który jest wyspecjalizowany w obsłudze firm małych i średniej wielkości. To osoby, które posiadają wieloletnie doświadczenie zdobyte podczas wdrożeń rozwiązań SAP – doskonale znające system i posiadające praktyczne doświadczenie we współpracy z użytkownikami systemu. W ramach usługi serwisu oddajemy do Państwa dyspozycji narzędzie do obsługi zgłoszeń serwisowych. Aplikacja jest dostępna bezpłatnie i stanowi platformę komunikacyjną pomiędzy Państwem i 7milowym.

Każda oferta serwisowa przygotowywana jest w odpowiedzi na specyficzne potrzeby danego przedsiębiorstwa. Jeśli są Państwo zainteresowani szczegółami serwisu SAP w 7milowym, prosimy o kontakt.